BHS ENG

Konzum: Tradicija moga kraja


Najveći trgovački lanac u regiji, Konzum, agenciji McCann Sarajevo povjerio je zadatak da razvije kreativni koncept kampanje kojom će promovisati novu liniju domaćih proizvoda pripremljenih u saradnji s lokalnim proizvođačima prema tradicionalnoj recepturi. U njoj su trebali biti predstavljeni visokokvalitetni, zdravi proizvodi pripremljeni od pažljivo biranih i isključivo domaćih sastojaka. Cilj kampanje bio je istaknuti podršku ovog trgovačkog lanca tradicionalnoj proizvodnji u našoj zemlji, kao i njegovu ulogu u dodatnom osnaživanju domaće privrede.  
 
Velikom izazovu naš kreativni tim uspješno je odgovorio konceptom pod nazivom “Tradicija moga kraja, u srcima našeg naraštaja”, kojim je Konzum prepoznat kao trgovina koja nudi okuse tradicije u najboljim domaćim proizvodima. Kampanja je oživjela kroz sve komunikacijske kanale, a kreativni tim McCann Sarajevo bio je angažovan od izrade loga, do produkcije TV reklame. Urađeni su i radio reklama, print vizuali, rješenja za OOH i POS, te web baneri. 
 
Posebnu čar naš kreativni koncept ostvario je promotivnim spotom za pjesmu „Tradicija moga kraja“, u kojem su predstavljeni karakteristični predjeli BiH, te izvorni načini proizvodnje prehrambenih prozivoda. Pjesma, za koju je tekst napisao Fahrudin Pecikoza, a muziku i aranžman potpisuje Željko Joksimović, vrlo brzo postala je zaštitni znak kampanje. Izvode je eminentni izvođači; Amira Medunjanin, Marija Šestić, Halid Bešlić i Duško Kuliš, čime je nova linija domaćih proizvoda dobila i dodatnu podršku domaćih muzičkih zvijezda. Agencija McCann Sarajevo koordinirala je produkcijom i pjesme i spota.