BHS ENG

Carlsberg: Lord Somersby Bridge 2015.

McCann Sarajevo je u 2015. još jednom imao zadatak da osmisli drugačiju Somersby aktivaciju tokom avgustovskih dana u Sarajevu i u sklopu iste da pokaže da je Somersby brend otvorenog uma, pun optimizma i zabave, sklon novim iskustvima, trendovima i eksperimentima. Isto je uspješno ostvareno. 
 
Eiffelov most na Skenderiji je doživio transformaciju i postao Lord Somersby's Bridge, mjesto najbolje zabave u Sarajevu u periodu od 13 - 22.08. Raznovrsni sadržaji su uspjeli privući mnogobrojne posjetioce i zadovoljiti njihove ukuse iz noći u noć. Na mostu su se izvodile predstave, učila se salsa, ugošćavali regionalni izvođači, od grupe Sevdahbaby, Bad Copy, Skroz, Makao Benda pa do Marka Louis-a i Dvadesetorice. 
 
Sa ciljem da svi osjete dašak Somersby svijeta, lordovsku priču je agencija McCann Sarajevo proširila na cijeli grad. Brendirana su tramvajska stajališta na Somersby način i to kroz dodavanje ljuljaški, mjesta za napraviti najbolji #friendsie i to sve u hladu po uzoru na drvo jabuke sa Somersby imanja. 
Zabava na Lord Somersby's Bridge-u je u samo 10 dana ostvarila značajnu medijsku pažnju na lokalnim TV i radio stanicama, magazinima i popularnim internet portalima i to u vrijednosti jednakoj ukupno uloženom iznosu za manifestaciju. Priča o mostu je postala tema mnogobrojnih komentara koji su zatrpali društvene mreže, porastao je broj fanova na oficijelnoj Facebook stranici, a sam događaj je vrlo brzo postao omiljena destinacija i na kraju najposjećenije mjesto za partijanje ovog ljeta!