BHS ENG

Carlsberg BH: Pan i Svjetsko prvenstvo u fudbalu 2014.

Historijski momenat prvog učešća reprezentacije Bosne i Hercegovine na Svjetskom prvenstvu u fudbalu je odlučio obilježiti i naš klijent Carlsberg BH.  Priskočili smo u pomoć i uz krilaticu „Kad je dobro pivo, dobra je i tekma!“, omogućili građanima da uz Pan pivo navijaju i osjete strast Brazila.  Agencija je svim bh. građanima pružila mogućnost da budu dio fudbalske groznice uz Pan pivo, pa je osmislila i promocije u tržnim centrima koje su uključivale prognoziranje rezultata i simbolično nagrađivanje, promocije u HoReCa kanalu sa natječajem za NajPan ekipu svakog dana i 4-4-2 formacijom piva koja se pokazala kao pun pogodak.

Realizovanu medijsku kampanju je pratilo i sponzoriranje najveće navijačke zone u Sarajevu, Zmajevog gnijezda, gdje su bh. građani Pan pivo podijelili sa navijačima iz cijelog svijeta, a rezultati su premašili očekivanja. Prodaja je u Sarajevu porasla za 200%, a u jednom momentu u Zmajevom gnijezdu je nestalo Pan piva!