BHS ENG

Sarantis poručuje: Be you, živi svoju istinu bez filtera

Celebrate every you with no filter i Spray your truth,poruke su brendova B.U. i STR8, mirisnih linija za djevojke i mladiće Sarantis grupe, grčke kompanije koja posluje u devet zemalja Evrope, a svoje proizvode plasira na više od 35 tržišta.

 


 

I u vrijeme „umjetne ljepote“, koja promoviše bijeg od prirodnog i obaveznu upotrebu raznih filtera prilikom slikanja beauty trenutaka, brend B.U., u predstavljanju novog mirisa Golden Kiss, odlučio je odvažiti se, i u saradnji sa agencijom McCann Sarajevo, komunicirati suštinu ohrabrivši djevojke da žive prema vlastitom raspoloženju i željama, kreirajući nove trendove, kao što je #Bunofilter.

 

S obzirom da je target grupa mlađa populacija, kampanja u BiH startala je na Facebook-u, da bi narednu fazu nastavila na specijalno dizajniranom microsite-u na kojem su djevojke bile pozvane da postavljaju svoje fotografije što prirodnijeg izgleda i obavezno bez filtera. Dadatna motivacija bile su sedmične nagrade, ali i šansa da upravo jedna od njih bude model u promociji nove linije Golden Kiss. 

 

Za još veći online utjecaj, agencija je angažovala poznate influenserke koje su na svojim blogovima, Instagram i Youtube kanalima promovisale proizvod i akciju #Bunofilter.

 

Uspjeh kampanje ostvaren je i organizacijom evenata i različitih aktivnosti na terenu u vodećim bh. gradovima, gdje su na licu mjesta djevojke imale priliku probati novi miris, Golden Kiss. I da, mnoge od njih su odlučile: Slaviti sebe, bez filtera (Celebrate every you with no filter).

 

McCann Sarajevo, za Sarantis grupu, realizirao je i kampanju kojom je promovisana nova linija mirisa Live True, brendaSTR8,namjenjena hrabrim muškarcima koji nemaju problem otkriti emocije. Kampanja je također započela na Facebook-u, a naredni online korak bila je kreacija microsite-a gdje je STR8 pozvao muškarce da “upload-aju” svoju istinu i osvoje renoviranje sobe u vrijednosti od 5.000 KM. Pobjednika je čekala i prilika da na zidu renovirane sobe mladi umjetnici “nasprejaju” njegovu istinu u vidu originalnog personaliziranog grafita.

 

Uslijedila je potom i neobična OOH kampanja. Naime, na ulicama glavnog bh. grada postavljeni su prazni bilbordi sa jednostavnom komunikacijom Spray your truth. Nekoliko dana bilbordi su bili prazni, a onda je uslijedila zanimljiva reakcija. Anonimni umjetnici odgovorili su na izazov i „nasprejali“ svoju istinu te tako kreirali prve ručno rađene bilborde u BiH.

 

Nisu izostale ni atraktivne promo aktivacije na terenu. Promocija je obilježena zanimljivim eventom ispred SCC-a, na kojem su posjetioci imali priliku da “osjete” novi miris STR8, Live True, ali i da uživaju u nastupu DJ-a, grafitera i plesača.

 

Ponovno istina je izašla na vidjelo! Grafiteri su na velikim panoima nasprejali nova djela. Odabrana su dva pobjednička grafita, čiji su vizuali preneseni na sarajevske tramvaje. Na ovaj način STR8 je probudio „unutarnju istinu“ mladih umjetnika ali i pružio im priliku da njihova djela izađu iz anonimnosti.

 

Velikim brojem objava PR saopćenja, koja otkrivaju šta je istina na sarajevskim bilbordima i tramvajima, s porukom novog mirisa Live True, u konačnici upoznala se i šira javnost.