BHS ENG

McCann Sarajevo za Bingo City Center: Od tostera do blockbustera, kreirali smo mjesto gdje želje ožive

Svečanim otvorenjem najvećeg tržnog centra u regiji Tuzle, Bingo City Center-a, koji se prostire na površini od 40.000 kvadratnih metara i na tri etaže sa više od 50 različitih trgovina posjetiteljima nudi posebnu vrstu ugođaja, zvanično počeo je i rad najvećeg objekta domaćeg trgovačkog lanca Bingo na prostoru BiH.

 

I taj dan svi su bili tu, gdje želje ožive. Više od 60. 000 znatiželjnih građana prisustvovalo je otvorenju, uživalo u zabavnom programu uz animacije, nagradne igre, popuste, ali i muzičke nastupe popularnih domaćih izvođača Amela Ćurića i Harija Mata Harija. Dan ranije upriličeno je predstavljanje BCC-a i VIP zvanicama, a za uspješnu organizaciju oba eventa bila je zadužena agencija McCann Sarajevo, koja je za Bingo City Center osmislila kreativni koncept kampanje otvorenja.

 

U kampanji korišteni su svi kanali komunikacije. McCann Sarajevo osmislio je slogan, kreirao radio i TV reklame, vizuale za bilborde i city lightove, koncipirao gerilu i Facebook kampanju.

 

Izazov je bio promijeniti percepciju Binga kao cjenovno orjentisanog tržnog centra i predstaviti ga kao mid-premium centar koji pruža više, od dobrog shoppinga do zabave i relaksacije. Zato je tim agencije ponudio kreativni koncept kojim BCC postaje mjesto gdje želje ožive, jer se u njemu može naći apsolutno sve, od cipela do voća, od blockbastera do tostera, od igranja do ručanja, od kuglanja do kafenisanja. Različitost ponude komunicirana je jednostavnim grafičkim pristupom u kojem su vizuali centralnih objekata čisti i jasni, a u tipografiji se ističu boje brenda.

 

 

Kako bi izradili određenu vrstu buzz-a u na društvenim mrežama, organizovana je gerila aktivacija povezana sa Facebookom. Naime, teaser faza ponudila je zanimljive aktivacije, gdje su na prometnom tuzlanskom trgu bili postavljeni „gigantski modeli želja”, elementi kampanje koja je kasnije uslijedila; cipela, hamburger i kugla. Građani su bili pozvani da prepoznaju svoje želje, uslikaju se pored objekata i slanjem fotografija učestvuju u nagradnoj igri putem BCC Facebook stranice. Već tada bilo je jasno da svi se pitaju gdje je to mjesto gdje želje ožive. Za pet dana pristiglo je 160 fotografija, a do otvorenja BCC stranica je imala više od 14 000 fanova. Impresivno, zar ne?!

 

 

U reveal fazi ponovno je kroz sve kanale komuniciran zvaničan datum otvorenja centra, a do javnosti poruka, kako ovaj centar nudi novu vrstu ugođaja budućim posjetiteljima, poslana je putem bilborda, novog TV spota i radio reklame, web banera, oglasa, i naravno Facebooka. Tako je do samog otvorenja percepcija brenda bila uspješno nadograđena.