BHS ENG
  1. McCann Sarajevo za dobrobit močvarnih staništa: Posjetite "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti

    McCann Sarajevo za dobrobit močvarnih staništa: Posjetite "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti

    Pressica, edukativni kutak za djecu, panel diskusija, izložba, film, kviz znanja...Učenje na interaktivan i zabavan način o značaju močvarnih staništa. Upoznavanje javnosti sa glavnim prijetnjama tri međunarodno zaštićene močvare u Bosni i Hercegovini koje štiti Ramsarska konvencija: Livanjskog polja, Hutovog blata i Bardače. Pogledajte kako smo, povodom Svjetskog dana močvarnih staništa, kreirali "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti!
    Read more...

  2. McCann Sarajevo: Kako smo oživjeli vilenjake

    McCann Sarajevo: Kako smo oživjeli vilenjake

    Oduševiti klijenta a obradovati i nagraditi potencijalne korisnike inovativnom i efektnom BTL aktivacijom i pri tome stvoriti popriličan online buzz, u moru trenutno aktulenih prazničnih aktivacija za klijente kojima je cilj kreiranje novogodišnje čarolije, priznat ćete neće baš uspjeti svima. Ali, čarobni sastojci koje je koristio McCann Sarajevo, ovaj put za Addiko Banku, kreirali su priču za pamćenje i prepričavanje.
    Read more...

  3. Sinergija kreativnih ideja sjevera i juga

    December 1, 2016 | Tags:
    Sinergija kreativnih ideja sjevera i juga

    Menadžeri i kreativci agencija iz Nordijskog regiona koji su dio I&F McCann Grupe, u okviru koje posluje i agencija McCann Sarajevo, posjetili su sjedište kompanije u Beogradu da bi razgovarali o daljim planovima razvoja, zajedničkim projektima i razmjenili iskustva.
    Read more...

  4. McCann Sarajevo i Udruženje Vjetar uspješnom kampanjom poručili: „Disleksija nije bolest, nego različitost“

    October 12, 2016 | Tags: McCann; Disleksija; Vjetar; kampanja
    McCann Sarajevo i Udruženje Vjetar uspješnom kampanjom poručili: „Disleksija nije bolest, nego različitost“

    McCann Sarajevo osmislio je kreativni koncept kampanje u kojem djeca koja nemaju disleksiju, osnovci Kantona Sarajevo, dobrovoljno pristaju biti zaštitna lica na vizualima obilježavanja sedmice. Na taj način realizirana je ideja da podrška djeci sa disleksijom dolazi od njihovih vršnjaka te da stigmi i nerazumijevanju od strane odraslih nema mjesta.
    Read more...

  5. "Drama u taksiju" u finalu njujorškog festivala advertising-a

    May 15, 2015 | Tags:
    "Drama u taksiju" u finalu njujorškog festivala advertising-a

    Kampanja “Drama u taksiju” agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. „Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing.
    Read more...

  6. Idoli su među nama

    March 31, 2015 | Tags:
    Idoli su među nama

    U intervjuu za slovenački Marketing magazin Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe govori o svojoj muzičkoj i umjetničkoj karijeri, ulasku u svijet advertajzinga, razvoju biznisa i pregovorima o integraciji sa agencijom McCann Zagreb, ljudima sa kojima radi, kao i Beogradu kao novom „hubu“ za regionalno poslovanje.
    Read more...