BHS ENG

MCCANN SARAJEVO I UNIVERSAL MEDIA SUDJELOVALI U COCA-COLA REUNIONU

Priča u nastavcima koja je osvojila internet!
Agencija McCann Sarajevo, u saradnji sa agencijom Universal Media, za klijenta The Coca-Cola Company je u proteklom periodu realizirala sjajnu priču u nastavcima koja je u rekordnom vremenu osvojila internet. Priča govori o ponovnom okupljanju troje Sarajlija koji su davne '93. godine u ratnoj dobrinjskoj bolnici podijelili jedno lijepo iskustvo uz svega jednu limenku Coca-Cole. 
 
 Naime, u teškim uslovima, kada je i čaša vode bila luksuz, Amela, Haris i Adaleta uspjeli su uživati zajednički trenutak bezbrižne mladosti gledajući film u improvizovanom kinu uz svega nekoliko gutljaja svog omiljenog pića. Potom, svako je otišao svojim putem i nisu se vidjeli naredne 23 godine. A htjeli su. Želju da pronađe svoje drugare iz bolnice Amela je podijelila na svom Facebook profilu. 
 
McCann Sarajevo i Universal Media prepoznale su potencijal kreiranja priče o limenci Coca-Cole i „izgubljenoj raji“ koja želi da se okupi ponovno pa su klijentu predložile realizaciju ideje kojom će njihov san biti ostvaren, a priča biti medijski ispraćena. Pokrenuta je akcija pronalaska glavnih likova za koje je planirano ponovno okupljanje, uz film i Coca-Colu.
 
 
 
Pod naslovom „Sarajevska raja u iščekivanju susreta nakon 23 godine“ realizirana je prva objava na najpopularnijim internet portalima u BiH. Uslijedio je veliki interes medija, jer publika je klikala, lajkla i dalje dijelila tekst u kojem je najavljen i nastavak, odnosno njihov reunion. Jedna regionalna televizija zatražila je ekskluzivna prava TV objave, dok su se brojni novinari raspitivali kada će se susret organizovati.
 
Mediji su prepoznali vrijednost ponuđene priče koja je bila tretirana kao izbor urednika, završavala u rubrikama: vijesti, popularno i najčitanije. Bio je to podsticaj da se njen nastavak o sretnom okupljanju ponudi odmah dan nakon. 
 
 I već slavni trojac, u organizaciji agencija i uz podršku klijenta, ponovo se okupio u kinu. Nakon 23 godine, u pravom kinu, Cinema Cityju, i ovaj put svako sa svojom limenkom Coca-Cole, Amela, Haris i Adaleta zajedno su odgledali film. 
 
 
 

Kreirana je i druga PR priča naslova „Ostvaren san: Sarajevska raja uz suze i smijeh nakon 23 godine ponovo zajedno“. Uz foto ilustraciju njihovog druženja, ponovno je ostvaren sjajan uspjeh. Očekivano još veći. Opet priču su prenijeli najpopularniji BiH portali, i ponovno broj klikova, lajkova, dijeljenja bio je veliki. Sa interneta prešla je i na televiziju. Završila je u centralnoj informativnoj emisiji regionalne N1 televizije, Dnevniku u 19h. 

 
 

“Coca-Cola uvijek povezuje ljude, komunicira sreću, uzajamnu pažnju i brigu, i poziva na prijateljstvo, ljubav i lijepa druženja. Drago nam je da smo, uz pomoć agencija McCann i Universal Media, uspjeli ostvariti njihov san i uvezati ih nakon toliko godina. Coca-Cola okus za pamćenje oživljen je njihovim reunionom, a Ameli, Adaleti i Harisu svakako želimo još puno lijepih trenutaka za pamćenje”, poručila je Lejla Zorlak, Franchise Manager, Coca-Cola BiH. 

 

„Iza velikih djela uvijek stoje mali, veliki ljudi, ali i dobre ideje. Mediji su prepoznali stvarne emocije iskrene životne priče koju smo im ponudili u saradnji sa našom partnerskom agencijom Universal Media, a klijent je zadovoljan što je PR doseg u startu prevazišao okvire komercijalnog. I to ne jednom, već dva puta, kroz uspješan koncept priče u nastavku koju smo sa velikim entuzijazmom kreirali“, izjavila je PR managerica agencije McCann Sarajevo, Alena Kulenović-Delić.

 

Kako je i započela, na Facebooku, tako je i završila. Na zidu glavnog lika, Amele Lemeš, priča Coca-Cola Reunion posvjedočila je još jednom njihovu sreću, ponovno popraćenu simpatijama čitatelja.