BHS ENG

Fit promocija: McCann Sarajevo za Lactalis BH predstavio Dukat Fit

 

U ugodnom ambijentu ljetne bašte My Face u Vilsonovom šetalištu u Sarajevu, McCann Sarajevo je za klijenta, mliječnu kompaniju Lactalis BH, organizovao press event na kojem je promovisana prva linija mliječnih napitaka bogatih proteinima na tržištu BiH – Dukat Fit.

 

 

„Kad si fit, možeš sve!“ slogan je proteinskog mliječnog napitka koji je i na „fit“ način zvanično predstavljen brojnim predstavnicima medija i gostima iz svijeta sporta, fitnesa i rekreacije.

U fitnes outfitu moderator, poznati TV voditelj Aleksandar Hršum, prisutne je upoznao sa karakteristikama proizvoda, animiravši ih da vježbaju uz Dukat Fit demonstrirajući sa zgodnim hostesama i mini set vježbi praktičan za početnike.

 

 

Osim zvaničnog obraćanja direktora prodaje Lactalisa BH, Dine Tabakovića, koji je govorio o značaju lansiranja ovakog proizvoda na našem tržištu te predstavio njegove nutritivne vrijednosti, gostima se obratio i poznati bh. maratonac i „Ironman“, Tomislav Cvitanušić. Na osnovu dugogodišnjeg sportskog iskustva podsjetio je na značaj proteinske ishrane u održavanju mišićne mase.

 

 

Posebnan „fit“ trenutak desio se kada je na scenu stupio Benjamin Baković, profesionalni atleta freerunninga i pokretač ove discipline u Bosni i Hercegovini, koji je svojim performansom, uz salto u slobodnom prostoru, oduševio prisutne i zaista potvrdio da može sve!

 

 

U degustaciji proizvoda uživali su i polaznici popularne Škole trčanja, koji su nakon napornog treninga direktno iz šetališta „utrčali“ na pressicu i obnovili snagu uz Dukat Fit. Vidno zadovoljni okusom i sadržajem mnogi od njih istakli su kako će proizvod konzumirati i dalje.

 

 

Brojni šetači, biciklisti i roleri, koji su se u vrijeme promocije zatekli na Vilsonovom šetalištu, također su imali priliku degustirati Dukat Fit mliječni proteinski napitak.

Zanimljiva prezentacija proizvoda uz foto galeriju koja svjedoči atraktivan vid promocije pronašla je svoj put do brojnih internet i print medija, dok su i vodeće TV kuće zabilješku sa promocije objavile u prime time terminima.