BHS ENG

Carlsberg BH, Najposjećeniji šatori na Sarajevo Beer Festu

Luda zabava i sjajan beer provod bio je rezervisan za sve posjetitelje Carlsberg šatora na petom Sarajevo Beer Festu koji se, od 14. do 16. jula, održao na parkingu Olimpijskog kompleksa Zetra, gdje su se predstavili i ostali, domaći i inostrani pivski brendovi.

 

 

Sa brendovima Carlsberg, Tuborg, Pan, Lav, Somersby, Grimbergen i Guinness, Carlsberg BH bio je prisutan na licu mjesta dobrog trodnevnog provoda kojeg su garantovali najkvalitetnije pivo, nagradne igre, takmičenja i vrhunske svirke sjajnih domaćih i regionalnih bendova: Bolero, Prljavo kazalište, Zoster, Pips, Chips & Videoclips, Električni orgazam, S.A.R.S., Sassja, Psihomodo Pop i Kultur Shock. 

Na najvećoj površini, sa pet šatora u neposrednoj blizini festivalskog stage-a, kompanija Carlsberg BH definitivno bila je najdominantniji učesnik. Od 19 h do 01 h iza ponoći posjetitelji su bili pozvani da se zabave uz različite igre i osvoje vrijedne nagrade. Gužva u najpopularnijim šatorima festivala, uz mnogo dobre zabave i mnogo litara piva, nije jenjavala ni do kasnih večernjih sati.  

 

 

Uz zanimljive animacije u našim šatorima, osim osvježavajućeg okusa vrhunskog piva, publici Beer Festa ponudili smo priliku i da osvoje super cool nagrade i tako upotpune svoje trenutke uživanja u svirkama najpopularnijih bendova regije. Sjajni rezultati prodaje svih Carlsberg brendova govore u prilog našeg izvrsnog predstavljanja na Sarajevo Beer festu, na kojem smo tradicionalno prisutni već petu godinu zaredom. Posebno nam je zadovoljstvo što su svake godine naši rezultati sve bolji, na čemu moramo zahvaliti i agenciji McCann Sarajevo, koja nam pomaže da festivalske aktivnosti kreativno i produkcijski budu realizovane na izuzetno profesionalan način“, izjavio je Dino Bajrić, Trade Marketing Specialist kompanije Carlsberg BH.

 

Prisutni su se, između ostalog, u Carlsberg šatorima zabavljali u igrama: držanje bokala, obaranje ruku, ispijanje piva, izdrži da ne trepneš, stonom fudbalu i brojnim drugim, a među sjajnim nagradama bile su: uzmi piva koliko možeš ponijeti, kobasice i pivo za tebe i družinu, paketi piva, cool duxevi i majice...

 

 

Dobru priliku za direktnu interakciju sa korisnicima ova kompanija je, uz pomoć agencije McCann Sarajevo, iskoristila na najbolji način, osiguravši da svi posjetitelji Carlsberg šatora svoja sjećanja na Sarajevo Beer festival vežu za pivo koje su sa zadovoljstvom konzumirali uz mnogo zabave.

 

Izvor: www.inbar.ba i www.instore.ba