BHS ENG

McCann Sarajevo, partner podrške Diplomatskog zimskog bazara

Najveći diplomatski event u BiH, Diplomatski zimski bazar (DWB), koji predstavlja važan most prijateljstva i dobre volje između međunarodne i lokalne zajednice u Bosni i Hercegovini, održan je ove subote u sarajevskoj dvorani Mirza Delibašić.
Tradicionalni zimski humanitarni događaj, u organizaciji diplomatske zajednice u BiH, pokrenut je s ciljem prikupljanja sredstava za pomoć i podršku različitim udruženjima širom naše zemlje koja brinu o djeci.
 
I ove godine uspio je privući veliki broj radoznalih posjetitelja pruživši im priliku da na više od 60 štandova upoznaju gastronomiju, običaje i kulturu drugih zemalja. U njegovoj organizaciji učestvovalo je 40 ambasada i međunarodnih organizacija, a ponosni partner podrške bila je agencija McCann Sarajevo. 
 
Agencijski tim pomogao je realizaciju kampanje kreirane s ciljem promocije DWB, kako bi što veći broj građana kupio kartu, posjetio Bazar i tako dao doprinos njegovom humanitarnom karakteru. 
 
Na Diplomatskom zimskom bazaru posjetitelji su imali priliku probati ukusna tradicionalna jela iz različitih zemalja i kupiti raznovrsne poklone, poput rukotvorina, pletiva, organskih namirnica, vina, kozmetičkih i biljnih preparata, nakita, knjiga, posuđa i brojnih drugih predmeta. Na aukciji mnogi su se nadmetali u zanimljivim ponudama, među kojima su bili i potpisani dresovi bh. fudbalera Edina Džeke, prodati za ukupno 750 KM.
 
 
 
Sav prihod od ulaznica, prodanih predmeta na štandovima i putem održanih aukcija usmjeren je različitim humanitarnim organizacijama u BiH koje brinu o djeci: Centru za dnevni boravak djece sa posebnim potrebama Christine Witcutt koji djeluje u okviru škole "Vladimir Nazor" u Sarajevu, Udruženju "Down Sy i Mi" iz Banje Luke, Franjevačkom međunarodnom studentskom centru BiH te Projektu učvršćivanja porodica, koji u saradnji sa internacionalnim SOS Dječijim selima, poboljšava uslove života rizičnih porodica u Srebrenici i okolnim ruralnim područjima.
 
Sve ove organizacije, njihov rad i potrebe, posjetitelji su imali priliku upoznati putem video prezentacije nastale u produkciji agencije, prikazane i u brojnim bh. medijima tokom promotivne kampanje.