BHS ENG

McCann Sarajevo: Kako smo oživjeli vilenjake

Oduševiti klijenta a obradovati i nagraditi potencijalne korisnike inovativnom i efektnom BTL aktivacijom i pri tome stvoriti popriličan online buzz, u moru trenutno aktulenih prazničnih aktivacija za klijente kojima je cilj kreiranje novogodišnje čarolije, priznat ćete neće baš uspjeti svima. Ali, čarobni sastojci koje je koristio McCann Sarajevo, ovaj put za Addiko Banku, kreirali su priču za pamćenje i prepričavanje.
 
 
Jeste li čuli da pravi vilenjaci postoje?! U trenutku kada je top tema u glavnom gradu BiH, regulisanje saobraćaja mjerom par-nepar navukla maske nezadovoljstva na lica građana i narušila atmosferu novogodišnjih praznika, dobri Addiko vilenjaci uspjeli su vratiti dobru atmosferu u grad! Ne birajući po principu par - nepar, već redom plaćajući račune građanima koji su se jučer zatekli u tržnom centru Alta dokazali su da novogodišnja iznenađenja još uvijek postoje, a da dobre vile i vilenjaci brinu, ne smo o djeci već i o odraslima.
 
 
I dok su vilenjaci šetali kroz tržni centar sa Addiko dopunjivom karticom, plaćajući darove posjetiocima, Addiko Deda Mraz u predvorju tržnog centra direktno sa Sjevernog pola, logično na diplomatskim tablicama, dovukao je pregršt poklona za stotinu mališana.
 
 
Neobičnoj novogodišnjoj čaroliji, osim prisutnih u centru, ubrzo svjedočili su mnogi, jer je u redakciju jednog portala stiglo više snimaka oduševljenih građana. Tako je priča o pravim vilenjacima ubrzo dobila i medijski publicitet te postala atraktivna i online. Za manje od 24 sata ostvarila je više od 30 000 pregleda. Kreirana s ciljem jačanja brand awerenessa vjerujemo kako je mnogim građanima priredila nezaboravan Addiko doživljaj, a u svijetu marketinga agenciji McCann Sarajevo osigurala priznanje najkreativnijeg BTL vilenjaka u 2016. godini.