BHS ENG

Kampanja koja je protresla tržište: Zašto je dužina postala važna?!

Kako su bh. studenti odgovorili Tubrog izazovu “Ko ima duži Evropom kruži”

 

Agencija McCann Sarajevo dobila je zadatak da za klijenta Carlsberg BH i brend Tuborg osmisli kampanju koja će kod studentske populacije dodatno razviti povezanost sa ovim brendom.

Kreiran je koncept nagradnog takmičenja “Ko ima duži Evropom kruži” koji je već u samom startu uspio pobuditi veliki interes za najtecanjem u dužini. I iako je krovni slogan kampanje, već sa prvim OOH materijalima zagolicao maštu javnosti i pokrenuo lavinu komentara na društvenim mrežema, ciljanoj skupini jasno je postavljena metrika. Zadatak za takmičare bio je da od Tuborg pull off čepova naprave što duži lanac, a kao primamljiva nagrada za 11 najboljih četveročlanih ekipa osigurano je nezaboravno apsoventsko putovanje Evropom.  

 

 

Za prijave u takmičenju McCann je kreirao mikrosite www.tuborg.ba, a u više gradova u BiH organizirao je Tuborg party-e na kojima se mjerila dužina lanaca.

U samo prvih mjesec dana kampanje stranicu www.tuborg.ba je posjetilo 41.693 unikatnih usera, a prijavilo se čak 40 ekipa. Da je kampanja zaista pronašla svoj put do target grupe i animirala je govori i podatak da je jedna banjalučka ekipa napravila lanac dug 57m i 71 cm.

Osim zavidnog broja posjeta na stranici, velikog broja prijavljenih i zaista impresivnih dužina lanaca te sjajne posjećenosti Tuborg party-a, kampanja je izazvala i reakciju konkurencije. Na pitanje da li je važna dužina ili nešto drugo odgovor su željeli ponuditi drugi pivari i to OOH vizualima smještenim tik uz Tuborg biloborde.