BHS ENG

McCann najuspješniji na Golden Drum Festivalu

McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmjerenost na kvalitet i kreativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje.

McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmjerenost na kvalitet i kreativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje.
 
Na festivalu “Golden Drum” u Portorožu, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija “McCann Sarajevo”, proglašena je za najuspješniji komunikacioni sistem u ovom dijelu Evrope, osvojivši dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada. Svojim učešćem na festivalu, McCann Grupa doprinijela je osvajanju ovog značajnog priznanja.

“McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmjerenost na kvalitet i krativnost koji doprinose  poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner na svim tržištima na kojima smo prisutni. Osamnaest osvojenih nagrada na “Golden Drum” festivalu potvrda je da se u ovom regionu razvija kreativnost koja polako, ali sigurno, korača putem da bude rame uz rame sa kreativnošću koja je prisutna na mnogo razvijenijim tržištima kao što je slučaj sa zapadnom Evropom i Sjevernom Amerikom.” izjavio je Ričard Boner Dejvis, direktor marketinške agencije McCann za centralnu i istočnu Evropu.

 
Povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač “McCann Grupe” rekao je: “McCann je ponovo dokazao da je najuspješnija agencija zbog čega uživamo povjerenje najvećih svjetskih, regionalnih i lokalnih klijenata. Nagrada za najuspješniju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj Evropi još je jedna potvrda McCann-ove vizije da bude najpoželjniji komunikacijski partner.”

 

Festival “Golden Drum” u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u našem regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeseti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Takmičarski dio festivala podijeljen je na dvije sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.